schooluren, opvang en busregeling.

Hier vindt u informatie omtrent de openingsuren van de school, waar en wanneer er opvang is tegen welke prijs, welk busvervoer de school voorziet en hoe je dit allemaal kan aanvragen.

wat eten we deze week.

Wil je je kind over de middag warm laten eten? Ons keukenteam voorziet elke dag warme, voedzame én gevarieerde maaltijden aan democratische prijzen.

wat staat er op de planning.

Bekijk onze om te zien wat jouw kind deze of de komende weken op het programma heeft staan.

veelgestelde vragen.

Veel ouders zitten met gelijkaardige vragen. Wij hebben deze gebundeld en er een passend antwoord bij geformuleerd. Neem gerust een kijkje, je kan er misschien een telefoontje door uitsparen.

schoolreglement.

Indien je te weten wil komen wat je rechten en plichten als ouder en leerling binnen onze school zijn, klik dan zeker op onderstaande knop.

bezoek onze school.

Breng samen met uw kind vrijblijvend een bezoek aan de school. De directie en de leerkrachten vertellen u graag meer over de school.

opendeurdag.

Tijdens de opendeurdagen kunnen ouders, kleuters en leerlingen langskomen voor een rondleiding en een gezellige babbel met het schoolteam.